An Unbiased View of بیماری زخم های پروانه ای

Wiki Article

همین طور این امکان وجود دارد که زندگی آن‌ها به علت وجود تاول‌هایی که غذا خوردن و تنفس را مشکل می‌سازد، با خطر همراه باشد. اکثر این نوزادان در دوران کودکی می‌میرند.

نمی توان از بیماری پروانه ای جلوگیری کرد اما می توانید برای جلوگیری از تاول و عفونت، اقدام های لازم و محتاطانه ای که در بخش سلامت نمناک کامل شرح داده ایم را انجام دهید. 

اشکال خفیف بیماری پروانه ممکن است با گذشت زمان بهتر شوند. برای درمان علائم آن به متخصص پوست مراجعه کنید. در بخش نوبت‌دهی سایت دکترتو امکان دریافت نوبت آنلاین یا حضوری از پزشک پوست و مو وجود دارد.

امکان پیشگیری از بروز بیماری پروانه‌ای وجود ندارد، اما بعضی اقدامات را می‌توان برای پیشگیری از ایجاد تاول و عفونت انجام داد:

مهم‌ترین روش‌های تشخیص افتراقی بیماری پروانه ای شامل موارد زیر است:

اگر جای زخم روی عملکرد دست اثر بگذارد، پزشک ممکن است پیوند پوست را توصیه نماید.

استفاده شما از این سایت به منزله پذیرش قوانین نینی کده است : مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی دارند و توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. تماس با نی نی کده

 یک نمونه کوچک از خون گرفته می شود و برای آنالیز به آزمایشگاه ارسال می شود.

کره‌ی زمین، خانه و منزل ما انسان‌هاست. هرچه بیش‌تر به سلامتی و حفظ آن توجه کنیم، سلامتی و آینده‌ی خود را تامین می‌کنیم. در مسیر رسیدن به این هدف لازم است تلاش کنیم زباله‌ی کمتری تولید کنیم، از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنیم، طبیعت را کثیف نکنیم و در مصرف آب صرفه‌جویی کنیم.

اگر بحث اجبار و ناچاری نباشد، همه‌ی ما دوست داریم در حوزه‌ای فعالیت کنیم که به آن علاقه داریم. اگر شغلی که انتخاب می‌کنیم بر اساس علاقه و اهداف ما باشد، نه‌ تنها در آن موفق‌تر خواهیم بود، بلکه ساعات‌ کاری و فعالیت‌های دشوار نیز ما را اذیت نخواهد کرد.

با کودک خود به آهستگی و آرامی برخورد نمایید، کودک شما به نوازش احتیاج دارد ولی تلاش کنید، بسیار آرام و ملایم او را نوازش دهید.

پوست را مرطوب نگه دارید: می‌توان از مرطوب کننده‌هایی مانند روغن بچه استفاده کرد.

 كافئين، پیاز، کلم، نخود ، لوبيا ، باقلا و کلم بروکلی و بقیه موادی که گاز معده تولید میکنند را کمتر مصرف کنید.

داروها می‌توانند به کنترل درد و خارش و درمان عوارضی look at this website مانند عفونت خون (سپسیس) کمک کنند و اگر زخم علائم عفونت گسترده (تب، ضعف، تورم غدد لنفاوی) را نشان دهد، ممکن است پزشک آنتی‌بیوتیک‌های خوراکی را تجویز کند.

Report this wiki page